معرفی لوازم خانگی ایرانی

پارس خزر

برند پارس خزر به عنوان بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی کوچک در ایران شهرت و البته کیفیت بسیاری دارد. و می توان آن را به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی دانست. در سال 1347 شرکت پارس توشیبا با همکاری و مشارکت فنی کارخانه توشیبای ژاپن در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد. در آبان ماه سال 1361 نام شرکت توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر کرد. شرکت برند پارس خزر یکی از ارکان اصلی شرکت سرمایه داری پارس توشه است و همواره با طراحی و توسعه محصولات خود خشنودی و رضایت مشتریانش را در نظر دارد.

با توجه به تنوع محصولات و لوازم خانگی برند پارس خزر می توان گفت که چرخ گوشت و البته پلوپز این برند حرف اول را می زند و از پرفروش ترین وسایل آن به حساب می آیند.

اسنوا

شرکت اسنوا در سال های 1384 و 1385 به عنوان یک استارت آپ مشغول به فعالیت شد. کارخانه این برند در مورچه خورت اصفهان قرار دارد و چندین سوله برای تولید رنگ و مونتاژ قطعات را در دل خود جای داده است. نام این برند برگرفته از نام اصلی شرکت، ارکان ساختار نوبن ایرانیان است و از زیرمجموعه های گروه انتخاب به شمار می رود. گروه انتخاب در سال 1367 به عرصه صنعت لوازم خانگی وارد شد و فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه در حال حاضر متشکل از هلدینگ هایی شامل لوازم خانگی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، ساختمان و گردشگری و بازرگانی می شود.

حیطه تولیدات شرکت و برند اسنوا شامل لوازم سرمایشی و گرمایشی، لوازم خانگی، تلویزیون، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولر، جاروبرقی و… است و شاید بتوان گفت که لباس شویی و هم چنین اجاق گاز این برند در میان سایر محصولات آن حرف اول را می زند و در این اواخر به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی شناخته شده است.

پاکشوما

شرکت تولیدی لوازم خانگی پاکشوما، فعالیت خود را در سال 1354 با تولید ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک، آغاز کرد.شرکت پاکشوما با چهل سال سابقه و تجربه در تولید انواع لباسشویی، اهداف و برنامه های خود را در راستای عرضه محصولات با بالاترین کیفیت جهت آسایش ، آرامش و رضایت بیشتر خانواده های ایرانی قرارداده است . بدین منظور سبد محصولات خود را با اضافه نمودن ماشین ظرفشوئی ، یخچال ساید بای ساید، جاروبرقی، مایکروفر و کولرگازی کامل نموده و در حال برنامه ریزی برای تولید سایر لوازم خانگی برای تمامی اقشار جامعه با هر نوع سلیقه و بودجه می باشد .

ارج

ارج یک سازنده محصولات لوازم خانگی در کشور ایران بود. این شرکت از سال ۱۳۱۶ مشغول به تولید شد و با قدمتی ۷۹ ساله قدیمی‌ترین سازنده لوازم خانگی ایران است که در آغاز کارها آهنگری، ریخته‌گری و جوشکاری انجام می‌داد و همچنین صندلی‌های تاشو نیز تولید می‌کرد . در دهه ۱۳۵۰ فعالیتش گسترش یافت و به تولید لوازم خانگی، از جمله یخچال، ماشین لباس‌شویی و کولر نیز رو آورد. در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ با پلمب قضایی انبار ارج، این کارخانه ۷۹ ساله رسماً تعطیل شد.

هیمالیا

برند هیمالیا یکی دیگر از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی است که در کارنامه خود همکاری با شرکت های معتبری چون AEG آلمان و بتاکو ایتالیا را به همراه دارد. این شرکت با توجه به اهداف بلند بالایی که برای خود تعیین کرده کارخانه ای 11 هکتاری در 50 کیلومتری تهران دارد و به ساخت و تولید محصولات و لوازم خانگی می پردازد. در میان تنوع محصولات و تولیدات این برند می توان گفت که یخچال هیمالیا حرف اول را می زند.

استیل البرز

یکی دیگر از شرکت ها و برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی، برند استیل البرز است. شرکت استیل البرز فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز کرد و با گذر زمان به عنوان شرکت صنایع استیل البرز فعالیت خود را گسترش داد. بیشترین و البته معروف ترین تولیدات این برند مربوط به سینک آشپزخانه و ظرفشویی است، اما در میان آنها می توان با محصولاتی دیگر نیز رو به رو شد. به طور کلی تولیدات برند استیل البرز شامل هود آشپزخانه، انواع اجاق گاز، سینک ظرفشویی، انواع فر و مایکروویو، انواع شیرآلات بهداشتی و…

امرسان

برند امرسان نیز یکی از معتبرترین و البته پرطرفدارترین برندهای لوازم خانگی ایرانی است که می توان روی آن حساب کرد. این شرکت فعالیت تولیدی خود را در سال 1360 و با تولید فریزرهای خانگی آغاز کرد. در سال 1368 نیز خط تولید اولین یخچال فریزر 16 فوت با طراحی جدید را شکل داد و از آن به بعد نیز پیشرفت چشمگیری در تولیدات یخچال و فریزر خود ایجاد کرد. شرکت و برند لوازم خانگی امرسال تولیداتی از جمله یخچال و فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و… دارد که از میان آنها طبیعتا می توان گفت که یخچال و فریزر برند امرسان حرف اول را می زند.

اخوان

کارخانجات صنعتی اخوان در سال 1348 در استان تهران تاسیس شد. این برند با پیشرفت خود توانست محصولات بسیاری اعم از انواع سینک ظرفشویی، انواع اجاق گاز مبله و رومیزی استیل و شیشه ای، انواع فرهای گازی و برقی، انواع هودهای آشپزخانه و… را تولید کند و در میان سایر برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشد. در میان محصولات متنوع شرکت و برند اخوان می توان به اجاق گاز و فر آن اشاره کرد که حرف اول را در میان سایر محصولات به عنوان بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی می زنند!

بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث در سال 1360 تولید هود آشپزخانه را آغاز کرد و در نهیات نیز تولیدات خود را به سایر لوازم خانگی آشپزخانه افزایش داد. تولیدات این شرکت محصولات بسیاری از جمله اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر و… را شامل می شود و صادقانه باید گفت که هر کدام از آنها در میان محصولات ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. با این حال اگر بخواهیم به شکل دقیق تری آنها را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که کماکان هود بیمکث در مقایسه با سایر محصولات این برند حرف اول را می زند.

بوتان

برند بوتان نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که در میان سایر برندهای داخلی نامی آشنا دارد. این شرکت غالبا به تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی می پردازد و بهترین محصولات آن شامل آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتور و… می شود. با این حال اگر بخواهیم به طور دقیقی به این مسئله اشاره کنیم می توانیم بگوییم که آب گرم کن های برند بوتان در میان سایر برندهای ایرانی حرف اول را می زند و می توان با خیال راحت بر روی آن حساب کرد.

لوازم خانگی برقی گازی

لباس شویی: آبسال، پارس، پا کشوما، فریدولین

گاز صفحه ای: اخوان، استیل البرز، آلتون، بیمکث، داتیس، درسا، رزگاز، سینجر، کن، مس، روبینا

اجاق گاز مبله: آلتون، پادیسان، پیلوت، تا کنو گاز، رزگاز، سینجر، پاتریس، لوفرا (عادل گاز)، اسنوا، روبینا

یخچال فریزر: الکترواستیل، اسنوا، امرسان، پارس، هیمالیا، دونار، یخساران

تلویزیون: اسنوا، ایکس ویژن / دستگاه دیجیتال: ایکس ویژن

پنکه: پارس خزر، ارشیا، مه پویا، نانیوا، جهان آوا

ماشبن ظرفشویی: اسنوا / بخارشوی: نانیوا، پارس خزر

جاروبرقی: اسنوا، نانیوا، پارس خزر

جاروشارژی: پارس خزر / جاروعصایی: پارس خزر

اتوبخار: اسنوا، پارس خزر، نانیوا

سر خ کن: پارس خزر، نانیوا / ساندویچ ساز: پارس خزر

توستر: پارس خزر، نانیوا / مایکروویو: اسنوا

آبمیوه گیری: اسنوا، نانیوا، پارس خزر، جهان آوا

همزن: پارس خزر / خردکن: پارس خزر

مخلوط کن: نانیوا، جهان آوا / چای ساز: نانیوا، پارس خزر

چر خ گوشت: نانیوا، پارس خزر، جهان آوا

غذاساز برقی: نانیوا، پارس خزر

کباب پز: پارس خزر / تخم مر غ پز: پارس خزر

آسیاب: پارس خزر، جهان آوا

سبزی خردکن: پارس خزر / ترازو دیجیتال: پارس خزر، نوین،

ظروف و ملزومات آشپزخانه

چر خ خیاطی: کاچیران / سشوار مسافرتی: پارس خزر

آرام پز: مه پویا / زودپز: حاتم گاز، نانیوا، پارس استیل

پلوپز: پارس خزر، مه پویا، نانیوا / بخارپز: پارس خزر

سرویس لوازم آشپزخانه: آدران شفق، اورانوس، بازن، بهازکالا، زیباسازان، لیمون، پایون، گل رز

سینی پذیرایی: ایران کوئین، پاسارگاد، سانجیکو، میالد، نگار

بلور: نوری تازه، بلور اصفهان، شوگا، کاوه

کریستال: جی‌سی‌سی(jcc)، رف، فونیکس ایران

اوپال: آیروپال، پارس اوپال، زرین اوپال، آرکوفام

چینی: توس، تقدیس، زرین، مقصود / چینی تزئینی : ویولت

قابلمه استیل: پارس استیل، غفاری

ظروف تفلون: (PMT) پویان مهر، تابان، کویر، تکنو، خورشید، زرساب، عروس

چدن: تکنو / گرانیت: تکنو / سرامیک: تکنو

ظروف هاردآنادایز: کارال، پاتیالن

قاشق چنگال: صنایع استیل ایران، پاشا، ناب استیل

غذاساز دستی: نوین

سرویس دستگیره، دم کن و …: الیکو، رزین تاژ، استاتیرا

تصفیه آب خانگی: آرین سیستم (system aryan)، فریدولین

فلاسک: احمد(شرکت کالای خانه)، یزدگل، غفاری

کتری استیل: مرادی، تابنا ک قیطاسی(GH.T)

کتری لعابی: لعاب اصفهان

سرویس پاسماوری: چیده




معرفی پکیج دیابت نیوشا 60 روزه

معرفی پکیج دیابت نیوشا 60 روزه

دیابت یک بیماری فراگیر و گاها خاموش در بین افراد جامعه است. با عدم کارکرد صحیح غده پانکراس و کمبود هورمون انسولین طبیعی در بدن، شخص دچار بیماری دیابت و یا قند خون می شود. دیابت تنها از طریق تست ازمایشگاهی و بررسی پزشک قابل تشخیص است. چنانچه نزدیکان و اطرافیان شما به این بیماری مبتلا هستند، شما نیز نسبت تست قند خون خود پیگیر باشید.

 

عوارض بیماری دیابت عبارت اند از:

  • ضعف بینایی
  • تنگ شدن رگ های بدن
  • فشارخون
  • زخم دیابتی
  • اسیب به کلیه ها
  • ضعف اعصاب
  • بالابردن احتمال حمله قلبی
  • احتمال قطع شدن یکی از پاها

 

در ایران متاسفانه امار مبتلایان به بیماری دیابت بسیار بالاست. بسیاری از افراد از وجود این بیماری بی خبر هستند. خوشبختانه در سالهای گذشته طب سنتی با بهره گیری از گیاهان دارویی موثر، توانسته است درمان مناسبی برای بیماری دیابت فراهم اورد. پکیح دیابت نیوشا، شامل دمنوش های دارچین، چای سبز آلوورا، ریزمیوه های قرمز، چای سبز گزنه است.

پکیج دیابت نیوشا توانسته با گردآوری و ترکیب گیاهان دارویی که در ادامه به توضیح انها خواهیم پرداخت، دستاورد خوب و موثری در درمان بیماری شایع دیابت داشته باشد. شما می توانید با برقراری تماس با مخصصین ما  از مشاوره ی رایگان برخوردار شوید و پکیج سفارشی خود را تهیه نمایید.

09915787814

۱_دمنوش دارچین:

دارچین حاوی ترکیباتی است که عمل انسولین در انتقال گلوکز به سلول ها را بهبود می‌بخشد. میزان گلوکز خون افراد دیابتی بعد از 40 روز مصرف کاهش پیدا میکند.

دارچین عامل تثبیت و کاهش قندخون می باشد و پاسخ به انسولین را بهبود می بخشد.

۲_دمنوش چای سبز آلوورا با عسل:

آلوورا مشهور به گیاه هزاردرمان است و تنظیم سطح قند خون از طریق تنظیم متابولیسم بدن و پیشگیری از انواع دیابت تنها یکی از خواص آن است.

آلوورا به تنظیم قند خون از طریق تعدیل آن و کاهش مقاومت به انسولین کمک می کند.

۳_دمنوش ریزمیوه‌های قرمز:

میوه‌هایی مانند تمشک، کرن‌بری، توت‌فرنگی و زرشک سرشار از فیبر هستند و از این منظر به کاهش قند، کلسترول و فشار خون کمک زیادی می‌کنند. همچنین این دمنوش حاوی رز چینی می باشد که خواص ضددیابت دارد.

این دمنوش که ترکیبی از میوه های قرمز رنگ مانند : تمشک ، کرنبری ، توت فرنگی ، زرشک و چای ترش می باشد که باعث کنترل و تنظیم قند خون می شود.

۴_دمنوش چای سبز گزنه و برگ زیتون:

به علت وجود ترکیبات فنولی، از طریق افزایش میزان ترشح انسولین در پانکراس، باعث کاهش قند خون در بیماران دیابتی و رسیدن آن به سطح عادی می‌شود.

گزنه به تنظیم و کاهش قند خون کمک می کند و باعث کاهش مقاومت به انسولین و افزایش ترشح انسولین می شود

۵_دمنوش گل رز چینی(چای ترش):

یکی از مهم ترین خواص این گیاه شباهت ترکیبات آن با انسولین است و به همین جهت این گیاه خواص ضددیابتی هم دارد.

چای ترش باعث افزایش ترشح انسولین می شود و قند خون را کاهش می دهد.

 

استفاده مادام العمر از انسولین و داروهای شیمیایی، چک روزانه قند خون به صورت روزانه و دائمی، مصرف قرص و.... برای مبتلایان به دیابت امری خسته کننده و ناراحت کننده است. خوشبختانه پکیج دیابت نیوشا با تکیه بر طب سنتی و مصرفی اسان، معضل بسیاری از افراد را حل نموده است.

دیابت بیماری با عوارض بسیار و خطرناک است که بایستی جدی گرفته شود. عوارض این بیماری و مشکلاتی که برای فرد ایجاد میکنند چنانچه به موقع درمان نشود به شدت جبران ناپذیر و خطرناک هستند. همانطور که در ابتدا گفته شد بسیار زیاد است. چنانچه اطرافیان و بستگان نزدیک شما به دیابت مبتلا هستند نسبت به ازمایش میزان قند خون خود به طور مرتب و سالانه جدی باشید. پکیج دیابت نیوشا برای افراد مستعد دیابت هم مفید است.

چنانچه برای سفارش و تهیه پکیج دیابت نیوشا هر سوالی داشتید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوره در زمینه پکیج دیابت نیوشا و سایر پکیج ها کاملا رایگان بوده و هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

همین حالا برای خلاص شدن از شر داروهای شیمیایی و انسولین پکیج دیابت نیوشا را سفارش دهید و با دیابت خداحافظی کنید.

پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا

پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا

کبد یکی از مهم ترین غدد موجود در بدن می باشد زیرا در سوخت و ساز بدن به ویژه در گوارش تاثیر بسزایی می گذارد. به عبارت دیگر کبد مانند یک صافی عمل می نماید به این صورت که تمام مواد غذایی و نوشیدنی های دریافت شده را تفکیک می کند و عوامل مضر را می گیرد و آنها را بدون ضرر به بدن منتقل می کند. اگر نتوانیم به خوبی از آن مراقبت کنیم ممکن است دچار بیماری رایج مربوط به آن یعنی کبد چرب شویم. اما راه هایی وجود دارد که این مشکل را برطرف شده و از کبد چرب رها شوید. پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا با دمنوش های که در پکیج خود دارد به شما در امر کمک می کند. با ما همراه باشید تا شما را با این دمنوش ها آشنا نماییم . اما قبل آن لازم با چگونگی چرب شدن کبد و عواملی که برای آن مضر می باشد را برایتان روشن سازیم. در صورت نیاز به مشاوره ی رایگان و خرید انواع دمنوش های مفید با مشاوران اکسیر نیوشا در ارتباط باشید.

09915787814

کبد چرب و عوارض آن

درکبد میزان مشخصی چربی وجود دارد که کاملا طبیعی می باشد اما اگر این میزان چربی 5 تا 10 درصد شود کبد شما چرب خواهد شد. علل ابتلا به کبد چرب چیست؟ چه مواردی برای کبد چرب مضر خواهد بود؟

  1. یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عامل در ایجاد کبد چرب مصرف بالای الکل و نوشیدنی های الکلی می باشد .
  2. مصرف مواد غذایی سرخ شده و چرب
  3. اضافه وزن (چاقی)
  4. عدم تحرک و ورزش نکردن
  5. استفاده از داروهایی از قبیل آسپرین ، تتراسایکلین و مسکن ها

اگر کبد شما چرب است استفاده از موادغذایی زیر برای شما مضر خواهد بود:

  • چیبس و پفک و محصولات فراوری شده : چربی های ترانس موجود در این محصولات برای کبد شما ضرر دارد.
  • نمک ( سم سفید): سدیک موجود در نمک در عین حال که برای بدن لازم می باشد ولی مصرف بیش از حد آن سبب از بین رفتن سلول های کبد می شود.
  • شکر
  • ویتامین A: این نوع ویتامین با اینکه برای بینایی بسیار مفید است اما استفاده بیش از اندازه ی ویتامین A سبب مسمویت و تجمع آن در کبد می شود.

اما مسئله مهم اینست که برای بهبود عملکرد و درمان کبد چرب چه باید کرد؟ دمنوش های گیاهی نیوشا می تواند به درمان آن کمک کند؟ باید گفت: بله! پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا دارای مواد گیاهی است که کمک می کند در مدت زمان معین کبد شما پاکسازی شود و از بیماری کبد چرب خلاص شوید.

دمنوش های موجود در پکیج کبد چرب 80 روزه

عسل و آلوئه ورا: عسل به علت خاصیت سم زادیی به بهبود بافت کبد کمک می کند. آلوئه اورا نیز یک سم زدای قوی و تقویت کننده ی کبد می باشد و سبب ترشح صفرا می گردد.

گل محمدی و رزمازی: گل محمدی با پاکسازی و سم زدایی برای بهبود کبد چرب مناسب می باشد. رزماری نیز همانند گل محمدی سبب دفع سموم کبد می شود و به آنزیم های کبدی کمک می کند.

نعناع سیاه: نعناع دارای خاصیت های شگفت انگیزی است که یکی از آنها پاکسازی و تصفیه کبد می باشد و باعث رفع کبد چرب می شود.

چای ترش: این محصول با خاصیت آنتی اکسیدان از کبد شما محافظت خواهد کرد و از بیماری های کبدی جلوگیری می کند.

معجون رویایی نیوشا: این معجون خود شامل چندین گیاه دارویی نظیر بابونه، مرزنجوش، پرسیاوشان و عسل می باشد. این گیاهان به پاکسازی تصفیه کبد به عملکرد هر چه بهتر کبد کمک می کند.

ریز میوه ها: ریز میوه ها با طبع سرد خود می تواند کبد را تصفیه کند.

معمولا افراد با توجه به نوع طبعشان به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. افراد دارای طبع سرد
  2. افراد دارای طبع گرم

جهت استفاده از این پکیج حتما طبع خود را مشخص نمایید و طبق دستور زیر از این محصول استفاده کنید.

افرادی که طبع سردی دارند:

  • آلوئه ورا و عسل: شما این دمنوش را باید یک ربع قبل صبحانه مصرف نمایید.
  • نعنا سیاه: یک ساعت بعد صبحانه و یک ساعت بعد از ناهار این چای را استفاده نمایید.
  • چای ترش : بهترین زمان برای استفاده از این چای شب یک ساعت بعد از شام می باشد.
  • معجون رویایی نیوشا: زمان مناسب جهت مصرف آن عصر می باشد.

افرادی که طبع گرمی دارند:

  • رزماری و گل محمدی: یک ربع قبل صبحانه این دمنوش را مصرف نمایید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید.
  • برای استفاده از چای ترش، نعنا سیاه و معجون رویایی طبق دستور مصرف افراد با طبع سرد عمل نمایید.

نکات مهم در خصوص تعمیرات لوازم خانگی

ارزیابی هزینه تعمیرات :

 اولین مطلبی که در هنگام تعمیر یک دستگاه باید مدنظر داشته باشید هزینه تعمیرات است.

ممکن است هزینه ی برطرف کردن ایراد دستگاه به اندازه ای بالا باشد که خرید یک دستگاه جدید منطقی به نظر برسد.

در مورد برآورد هزینه تعمیر دستگاه بهتر است از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

عمر مفید دستگاه :

یکی از فاکتورهایی که  پیش از تعمیرات باید مدنظر داشته باشید مدت زمانی است که از کار کردن دستگاه سپری شده است. هر کدام از وسایل برقی دارای عمر مفید تقریبی هستند که در این بازه زمانی دارای عملکرد مطلوب و مصرف انرژی مناسبی هستند. زمانی که عمر مفید یک دستگاه سپری شده است و دستگاه با یک مشکل اساسی مواجه شده است که تعمیر آن هزینه بالایی دارد شاید بهتر باشد به دنبال خرید یک دستگاه جدید باشید.

البته در مورد عمر مفید دستگاه به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت محصول، میزان استفاده از دستگاه ، نحوه محافظت از دستگاه و مواردی از این دست در طول عمر مفید یک دستگاه تاثیرگذار هستند. بنابراین یکی از عواملی که می تواند طول عمر مفید یک دستگاه را به طور محسوسی افزایش بدهد نحوه مناسب استفاده و نگهداری از وسایل برقی می باشد. زمانی که عمر مفید یک دستگاه سپری شده است با توجه به استهلاک بالا و افزایش هزینه مصرف انرژی تعویض دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود.

تعمیرات مکرر دستگاه :

یکی دیگر از فاکتورهایی که تعویض یک دستگاه را مقرون به صرفه می سازد خرابی مکرر یک دستگاه است. ممکن است بسیاری از ما با دستگاه های قدیمی مواجه شده باشیم که چند روز پس از تعمیر، دستگاه دو مرتبه دچار یک مشکل جدید می شود.

بایدتوجه داشته باشید که این خرابی های گوناگون و مکرر دستگاه تا جایی می تواند ادامه داشته باشد که در ظرف مدت کوتاهی هزینه تعمیرات این دستگاه قدیمی از هزینه خرید یک دستگاه جدید بیشتر بشود.

اگر یک دستگاه در طول سال چندین بار با مشکلات مختلفی مواجه می شود بهتر است  به فکر خرید یک دستگاه جدید باشید. در این حالت علاوه بر اینکه هزینه تعمیرات زیادی به مصرف کنندگان تحمیل می گردد عملا دستگاه برای آنها قابل استفاده نیست و در واقع مصرف کنندگان تنها اقدام به صرف هزینه تعمیرات برای یک دستگاه می کنند که اصلا مقرون به صرفه نیست.

چگونه لوازم برقی منزل خود را تعمیر کنیم؟

داشتن زندگی بهتر نیازمند فکر هوشمند است. چرا که امروزه لوازم برقی از امکانات بالایی در کنار کیفیت مناسب در اختیار شما قرار گرفته است که فقط از شما نگهداری و تعمیر به موقع می‌خواهد. آیا این چیز زیادی است؟ ممکن است نگران هزینه‌های تعیر لوازم خانگی باشید، ولی این هزینه‌های کوچک کجا و هزینه‌هایی که ناچارا به هنگام سوختن یکی از این لوازم برقی خواهید داد کجا! حال تصور کنید شما تنها با یک فکر هوشمندانه و یک اصول نگهداری مناسب تا چه حد می توانید در هزینه‌های اضافی زندگی جلوگیری کنید! بایستی نکته های ریزی را رعایت کنید که در مقابل کوچک بودنشان تاثیر بسیار بزرگی در سالم بودن آنها خواهند داشت. به عنوان مثال یکی از این نکات این است که در اطرف یخچال، چیزهایی دیگر از قبیل اجاق گاز و یا ماشین لباسشویی را قرار ندهید و همچنین یکی از نکات اساسی که بایستی بدانید فاصله‌ای است که باید بین یخچال و زمین وجود داشته باشد. یا بر روی درب یخچال را با انواع بطری های سنگین، پر نکنید چرا که موجب شکستن درب می شود و از عمر یخچال می کاهد. همچنین در مورد نگهداری ماشین لباسشویی نیز دقت کنید که هیچ زمانی بیش از توان دستگاه، لباس در داخل دیگچه آن نریزید و در شستشوی ماهانه دیگچه حتما توجه نمایید تا زنگ نزند و کارایی اش را از دست ندهد. یادتان باشد تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود را به زمان خودش انجام دهید و هیچگاه خودتان بدون دانش و آگاهی دست به تعمیر ماشین لباسشویی نزنید.

یکی از مشکلاتی که برای ماشین ظرف شویی اتفاق می افتد این است که ظروف را به خوبی خشک نمی کند. علت ممکن است مربوط به نقص در المنت یا ترموستات وسیله باشد. در این صورت برای تعمیر ماشین ظرف شویی، باید وسیله را از برق جدا کنید. سپس وضعیت سیم ها و مدارهای الکتریکی دستگاه را کنترل کنید. اگر تخصصی در این مورد ندارید، توصیه می کنیم حتماً از کارشناس فنی نمایندگی مجاز، برای این کار کمک بگیرید.

در حالت دیگر ممکن است ترموستات خراب باشد. ترموستات ماشین ظرف شویی، حکم یک دماسنج را دارد. در این حالت است که ترموستات به خوبی عمل نکرده و قبل از خشک شدن ظرف ها، دستگاه خاموش می شود. برای رفع این عیب، حتماً اتصالات ترموستات باید توسط یک مولتی متر کنترل شود.

برای تعمیر ماشین ظرف شویی که درب آن بسته نمی شود، باید لولای در و اتصالات پلاستیکی مربوط به آن، بررسی شود و در صورت خرابی، تعویض گردد. اگر ماشین ظرف شویی نتواند به خوبی ظرف ها را تمیز کند، علت در کثیفی فیلتر دستگاه است. برای رفع این عیب، باید نسبت به تمیز نمودن فیلتر اقدام کرد.

در مورد عیب یابی و تعمیر ماشین لباس شویی، توجه به برخی نکات، حائز اهمیت است. پس از اینکه نصب ماشین لباس شویی توسط متخصص فنی نمایندگی انجام شد، ممکن است بلافاصله پس از نصب و یا به مرور زمان، وسیله برقی دچار برخی مشکلات شود. اگر ماشین لباس شویی روشن نشود، باید تمامی اتصالات مربوط به سیستم برق رسانی به دستگاه را چک کرد.

اگر به هر دلیل، ماشین لباس شویی دارای نشتی آب بود و یا نتوانست آبگیری کند و یا آب را از داخل دیگ لباس شویی خارج نکرد، علت در سیستم های ورودی و خروجی آب است. برای تعمیر ماشین لباس شویی در این حالت، باید مسیرهای ورود و خروج آب را کنترل کرد. شیلنگ ها را از نظر نشتی آب بررسی نمود. پمپ دستگاه نیز حتماً باید بررسی و کنترل گردد.

مشکلات اساسی که برای انواع یخچال به وجود می آید، اختلال در سیستم برودت، گرم شدن بیش از حد داخل یخچال، خرابی لاستیک درب یخچال و تولید سر و صدا از موتور یخچال در هنگام کار کردن است. برای تعمیر یخچال، بهتر است ابتدا سیستم درجه بندی داخلی یخچال که مربوط به تنظیم دماست، بررسی شود. علت اصلی عدم سرمایش کافی یخچال، به اختلال در گاز داخل لوله های یخچال است. درب یخچال باید از نظر سلامت لاستیک اطراف آن کنترل شود.

به طور کلی برای تعمیرات لوازم خانگی برقی، بهتر است ابتدا عیب دستگاه را مشخص کنید. یخچال، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی، از مهم ترین و پیچیده ترین لوازم برقی هستند؛ پس تعمیر این نوع دستگاه ها حتماً باید توسط فرد ماهر انجام پذیرد.




آشنایی با دمنوش لاغری نیوشا(80 روزه)

دمنوش لاغری 80روزه نیوشا

رسیدن به وزن دلخواه یکی از آرزوهای همه ی ماست و حتی ممکن است روش های مختلفی را امتحان کرده و نتیجه مطلوب را نگرفته باشیم. هنوز راه هایی برای لاغری وجود دارد که شما هنوز آنها را امتحان نکرده اید به عنوان مثال شما هنوز دمنوش های اکسیر نیوشا رو امتحان نکردید. با مصرف دمنوش لاغری 80 روزه نیوشا می توانید در مدت 80 روز به هدف خود یعنی وزن ایده آل برسید. از ویژگی های خوب این دمنوش ها سازگاری با سیستم بدن شماست یعنی این دمنوش ها با هر ویژگی بدنی می تواند تاثیر خود را روی سوخت ساز بدنتان بگذارد. با همراه باشید تا محصولاتی که در این پکیج لاغری وجود دارد را معرفی و چگونگی تاثیر آنها روی بدن را برایتان آشکارر کنیم. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و پرسش سوالات خود می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09915787814

دمنوش لاغری 80 روزه شامل چه محصولاتی است؟

در پکیج های لاغری نیوشا از مصولات گیاهی که تاثیر بسزایی در امر لاغری دارد استفاده شده است. این محصولات شامل:

تمشک آبی (بلوبری): دمنوش تمشک آبی موجود در پکیج لاغری 80روزه طبق تحقیقات پژوهشگران می تواند چربی های شکمی را از بین ببرد. چربی های شکم برای بدن بسیار مضر بوده و سبب می شوند فرد به دیابت و بیمارهای قلبی دچار شود اما بلوبری با خاصیت آنتی اکسیدان خود می تواند از آن جلوگیری کند. بلوبری فواید دیگری از جمله برطرف نمودن خشکی پوست، بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از سرطان نیز می باشد.

دارچین: دارچین با تسریع تخلیه معده کمک می کند تا کالری بیشتر سوزانده شود همچنین با تثبیت قند خون به لاغری کمک ویژه ای می کند.

دمنوش راز سلامتی : این دمنوش شامل رازیانه، چای سبز،کاکوتی و آلوئه ورا است که هر یک از این گیاهان به نوبه ی خود در لاغری تاثیر خواهند گذاشت و شما را به وزن ایده آل می رسانند. به عنوان مثال از خواص رازیانه بالا بردن متابولیسم یا از خواص آلوئه ورا ملین کنندگی،سم زدایی و جلوگیری از پرخوری است که رابطه مستقیم با لاغری دارد.

به لیمو: علاوه بر کمکی که به هضم غذا می کند با کاهش اشتها و جلوگیری از گرایش به شرینیجات باعث کاهش وزن می شود. از دیگر فواید آن کاهش استرس و خاصیت ضد التهاب باشد.

لیمو ترش: اسید موجود در لیمو با تاثیری که در هضم غذا گذارد می تواند محصول خوبی برای کاهش وزن باشد.

زنجبیل: زنجبیل با وجود طعم تندی که دارد اما با سوزاندن چربی های شکمی برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب است.

رزماری: مصرف رزماری برای سلامتی بسیار مفید است از فواید آن می توان ضد عفونی گوارش و کبد، خون رسانی و ضد هیپروگلیسم نام برد که در میان این فواید خاصیت ضد هیپروگلیسمی رزماری به لاغری کمک خواهد کرد.

از دیگر محصولاتی که در این پکیج موجود است می توان به ریز دانه، آلوئه ورا و نعناع فلفلی که خواص لاغری آن ها بر کسی پوشیده نیست.

از سوالاتی که می تواند بر هریک از شما عزیزان پیش بیاید اینست که آیا این دمنوش های مفید تاثیری بر روی پوست خواهد گذاشت یا خیر؟

بله دمنوش های لاغری 80 روزه نیوشا باعث خواهد شما پوسف شفاف و نرمی داشته باشید. اما برای آن که خیال شما از این بابت راحت شود می توانید با مشاوران اکسیر نیوشا تماس بگیرید و در کنار این پکیج  برای جلوگیری از چروک شدن پوستتان دمنوش های دیگری نیز مصرف نمایید.

دمنوش های لاغری نیوشا علاوه بر خواص لاغری، فواید دیگری نیز دارند که به طور خلاصه به آنها خواهیم پرداخت:

1) این دمنوش ها با گیاهانی که دارد برای افرادی که فشار خون بالایی دارند بسیار مناسب است زیرا فشار خون را کاهش می دهد. همچنین از لخته شده خون جلوگیری می کند.

2) دمنوش های نیوشا سبب تصفیه خون می شوند.

3) به بهبود سرما خوردگی کمک می کند.

4) سبب کاهش بوی بدهان می شود.

5) باعث افزایش قوای جنسی خواهد شد.

6) در دمنوش های نیوشا ویتامین های نظیر E، B، C و A وجود دارد.

7) پکیج لاغری 80 روزه نیوشا به دلیل وجود گیاهان دارویی باعث می شود درد های معده کاهش یابند.

شما به کمک دمنوش های موجود در پکیج لاغری 80 روزه بین 9 الی 12 کیلو لاغر شوید و به راحتی به وزن ایده آل خود برسید. در هنگام استفاده از این دمنوش ها از خوردن نوشابه و غذاهای چرب خودداری کنید.