آشنایی با دمنوش لاغری نیوشا(80 روزه)

دمنوش لاغری 80روزه نیوشا

رسیدن به وزن دلخواه یکی از آرزوهای همه ی ماست و حتی ممکن است روش های مختلفی را امتحان کرده و نتیجه مطلوب را نگرفته باشیم. هنوز راه هایی برای لاغری وجود دارد که شما هنوز آنها را امتحان نکرده اید به عنوان مثال شما هنوز دمنوش های اکسیر نیوشا رو امتحان نکردید. با مصرف دمنوش لاغری 80 روزه نیوشا می توانید در مدت 80 روز به هدف خود یعنی وزن ایده آل برسید. از ویژگی های خوب این دمنوش ها سازگاری با سیستم بدن شماست یعنی این دمنوش ها با هر ویژگی بدنی می تواند تاثیر خود را روی سوخت ساز بدنتان بگذارد. با همراه باشید تا محصولاتی که در این پکیج لاغری وجود دارد را معرفی و چگونگی تاثیر آنها روی بدن را برایتان آشکارر کنیم. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و پرسش سوالات خود می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09915787814

دمنوش لاغری 80 روزه شامل چه محصولاتی است؟

در پکیج های لاغری نیوشا از مصولات گیاهی که تاثیر بسزایی در امر لاغری دارد استفاده شده است. این محصولات شامل:

تمشک آبی (بلوبری): دمنوش تمشک آبی موجود در پکیج لاغری 80روزه طبق تحقیقات پژوهشگران می تواند چربی های شکمی را از بین ببرد. چربی های شکم برای بدن بسیار مضر بوده و سبب می شوند فرد به دیابت و بیمارهای قلبی دچار شود اما بلوبری با خاصیت آنتی اکسیدان خود می تواند از آن جلوگیری کند. بلوبری فواید دیگری از جمله برطرف نمودن خشکی پوست، بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از سرطان نیز می باشد.

دارچین: دارچین با تسریع تخلیه معده کمک می کند تا کالری بیشتر سوزانده شود همچنین با تثبیت قند خون به لاغری کمک ویژه ای می کند.

دمنوش راز سلامتی : این دمنوش شامل رازیانه، چای سبز،کاکوتی و آلوئه ورا است که هر یک از این گیاهان به نوبه ی خود در لاغری تاثیر خواهند گذاشت و شما را به وزن ایده آل می رسانند. به عنوان مثال از خواص رازیانه بالا بردن متابولیسم یا از خواص آلوئه ورا ملین کنندگی،سم زدایی و جلوگیری از پرخوری است که رابطه مستقیم با لاغری دارد.

به لیمو: علاوه بر کمکی که به هضم غذا می کند با کاهش اشتها و جلوگیری از گرایش به شرینیجات باعث کاهش وزن می شود. از دیگر فواید آن کاهش استرس و خاصیت ضد التهاب باشد.

لیمو ترش: اسید موجود در لیمو با تاثیری که در هضم غذا گذارد می تواند محصول خوبی برای کاهش وزن باشد.

زنجبیل: زنجبیل با وجود طعم تندی که دارد اما با سوزاندن چربی های شکمی برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب است.

رزماری: مصرف رزماری برای سلامتی بسیار مفید است از فواید آن می توان ضد عفونی گوارش و کبد، خون رسانی و ضد هیپروگلیسم نام برد که در میان این فواید خاصیت ضد هیپروگلیسمی رزماری به لاغری کمک خواهد کرد.

از دیگر محصولاتی که در این پکیج موجود است می توان به ریز دانه، آلوئه ورا و نعناع فلفلی که خواص لاغری آن ها بر کسی پوشیده نیست.

از سوالاتی که می تواند بر هریک از شما عزیزان پیش بیاید اینست که آیا این دمنوش های مفید تاثیری بر روی پوست خواهد گذاشت یا خیر؟

بله دمنوش های لاغری 80 روزه نیوشا باعث خواهد شما پوسف شفاف و نرمی داشته باشید. اما برای آن که خیال شما از این بابت راحت شود می توانید با مشاوران اکسیر نیوشا تماس بگیرید و در کنار این پکیج  برای جلوگیری از چروک شدن پوستتان دمنوش های دیگری نیز مصرف نمایید.

دمنوش های لاغری نیوشا علاوه بر خواص لاغری، فواید دیگری نیز دارند که به طور خلاصه به آنها خواهیم پرداخت:

1) این دمنوش ها با گیاهانی که دارد برای افرادی که فشار خون بالایی دارند بسیار مناسب است زیرا فشار خون را کاهش می دهد. همچنین از لخته شده خون جلوگیری می کند.

2) دمنوش های نیوشا سبب تصفیه خون می شوند.

3) به بهبود سرما خوردگی کمک می کند.

4) سبب کاهش بوی بدهان می شود.

5) باعث افزایش قوای جنسی خواهد شد.

6) در دمنوش های نیوشا ویتامین های نظیر E، B، C و A وجود دارد.

7) پکیج لاغری 80 روزه نیوشا به دلیل وجود گیاهان دارویی باعث می شود درد های معده کاهش یابند.

شما به کمک دمنوش های موجود در پکیج لاغری 80 روزه بین 9 الی 12 کیلو لاغر شوید و به راحتی به وزن ایده آل خود برسید. در هنگام استفاده از این دمنوش ها از خوردن نوشابه و غذاهای چرب خودداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد