گوگل ادوردز و مزایای آن

گوگل ادوردز چه مزایای دارد؟ تا بحال هنگام جستجوی عبارتی در گوگل به نتایجی که با علامت AD دیده می شوند دقت کرده اید؟ میدانید که این علامت چرا برای دیگر وب سایت ها مشاهده نمی شود؟ یا چرا وب سایت هایی که دارای علامت AD هستند معمولا در ابتدای صفحه نتایج گوگل ظاهر می شوند؟ این وب سایت از سیستم تبلیغاتی گوگل استفاده نموده اند تا بتوانند میزان فروش و اراده خدمات خود را افزایش دهند. با همراه باشید تا شما را با این سیستم تبلیغاتی به عبارت دیگر گوگل ادوردز آشنا کنیم و مزیت های آن را برایتان روشن سازیم. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و اطلاع بیشتر از هزینه های استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل با متخصصین ما در ارتباط باشید.

09196218447

گوگل ادوردز چیست؟

یکی از دغدغه های وب مستران بعد از راه اندازی وب سایت، افزایش میزان ترافیک ورودی و در نتیجه ی آن افزایش میزان فروش می باشد پس باید وب سایت خود را به کمک سئو برای موتورهای جستجو همچون گوگل بهینه سازی کنند. اما راه دیگری نیز وجود دارد تا به وسیله آن ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند. ادوردز یک سیستم تبلیغاتی ارائه شده توسط گوگل می باشد که به شما کمک می کند تا بازاریابی خدمات و محصولات خود را توسعه دهید. روش کار این سیستم بازاریابی به این گونه می باشد که شما برای کلمه ای کلیدی هزینه را پرداخت می کنید تا برای آن کلمه کلیک دریافت نمایید. اما فراموش نکنید که گوگل تنها با هر کلیک روی کلمه ی کلیدی مشخص شده از هزینه پرداختی شما کسر می کند. به عبارت دیگر می توان گفت که روش کار گوگل ادوردز به صورت Pay Per Click یعنی پرداخت به ازای هر کلیک می باشد. شما می توانید وب سایت هایی که از این سیستم تبلیغاتی گوگل استفاده می کنند را با علامت AD تشخیص دهید. استفاده از google ads مزیت های قابل توجهی داشته که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد

مزایای تبلیغات گوگل ادوردز

کاربران  روزانه به منظور دستیابی به محصولات و خدمات مورد نیاز خود از اینترنت استفاده می کنند و معمولا به وب سایت هایی سر می زنند که جز نتایج اولیه باشند. از این رو وب مستران برای آن که بتوانند کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کنند از تکنیک هایی همچون تبلیغات کلیکی گوگل استفاده می کنند که بتوانند جز ابتدایی ترین نتایج جستجو قرار گیرند تا به وسیله ی آن به هدف خود نزدیک شوند. این تبلیغات مزایای قابل توجه ای را به دنبال دارد.

1) آگاهی کاربران از برند شما: از قدیم الایام صاحبان کسب و کار برای افزایش میزان فروش خود از روش های تبلیغاتی گوناگونی مانند بنر، روزنامه و تلویزیون استفاده می کردند که علاوه بر صرف انرژی بسیار و هزینه ی بالا نتیجه ی مطلوب خود را از آن دریافت نمی کردند. اما امروزه با پیشرفت اینترنت می توانید به کمک گوگل ادز هنگامی که کاربران به دنبال محصولات موردنظر خود هستند برند خود را به اطلاع مخاطبانتان برسانید.

2) نتیجه گیری سریع تر نسبت به سئو: همانطور که در ابتدا به آن اشاره نمودیم برای آن که جز نتایج اولیه موتورهای جستجو همچون گوگل قرار بگیرد تا کاربران بیشتر از وب سایت شما دیدن کنند لازم تا آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. انجام عملیات سئو به منظور بهینه سازی سایت کمی زمان بر خواهد بود اما با استفاده از گوگل ادوردز می توانید زودتر به نتیجه دلخواهتان نزدیک شوید.

3) کسب رتبه ی بهتر در صفحه نتایج گوگل: رقابت بر سر کسب رتبه بالا در گوگل کار دشواری است چرا که رقبای زیادی برای دستیابی به این هدف دست به کار شده اند از این رو برای آن که بتوانید سریع تر به نتیجه مطلوب خود برسید و رتبه ی بهتری را در صفحه نتایج گوگل کسب کنید، google ads بهترین گزینه می باشد.

4) کسب ترافیک ارگانیک: یکی دیگر از قابلیت ها و مزایای گوگل ادوردز اینست که می توانید با مشخص نمودن موقعیت جغرافیا و نوع دستگاه مورد استفاده کاربران، تبلیغات خود را برای آن ها به نمایش بگذارید و هدفمند تر ترافیک جذب نمایید. به عنوان مثال ممکن است که کالا یا خدمات شما فقط مختص به دستگاه های کامپیوتری می باشد از این رو با مشخص کردن نوع دستگاه تبلیغات را تنها برای کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند نشان داده شود.

5) انعطاف پذیر است: یکی از مهمترین قابلیت های این سیستم تبلیغاتی انعطاف پذیری در شخصی سازی کمپین های تبلیغاتی است. به عنوان مثال می توانید به راحتی افزونه هایی را اضافه کنید یا تبلیغ خود را برای کاربرانی که از پلتفرم هایی همچون Gmail، Youtube استفاده می کنند نیز نمایش دهید.

6) امکان اندازه گیری تبلیغات گوگل: شما می توانید به کمک google ads میزان برگشت سود را بررسی کرده یا تعداد لید را محاسبه کنید در صورتی که در تبلیغات آفلاین نمی توانید تشخیص دهید که مشتریان از کدام روش جذب شده اند.