معرفی بهترین انیمه های 2020

همه ی ما در دوران کودکی و نوجوانی خود انیمه های زیادی در ژانرهای متفاوتی دیده ایم و کلی با آنها خاطره داشته ایم. مگر می شود کسی انیمه سریالی فوتبالیست ها را فراموش کند. کل روز را به انتظار قسمت بعدی آن می نشستیم تا ببینیم آیا توپ وارد دروازه می شود یا نه. انیمه ها در واقع سبکی از نقاشی و پویانمایی با کامپیوتر است که معمولا بر اساس مجموعه های مانگا ساخته شده اند و ماجراهایی فراتر از واقعیت و تخیلی دارند و ما را با دنیایی متفاوت رو به رو می کنند. در این قسمت می خواهیم شما را با بهترین انیمه های سال 2020 آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین انیمه های 2020

انیمه Sword Art Online

رمان‌های تخیلی هنر شمشیرزنی آنلاین یکی از محبوب ترین مانگاهای ژاپنی می باشد که استقبال زیاد از آن سبب شد تا فیلم و انیمه ای سریالی در سه فصل تولید شود و باز هم موفقیت خود را ثابت کند و در کشور های دیگری همچون آمریکا، مکزیک، استرالیا، فرانسه، آلمان، روسیه و کره‌جنوبی پخش شود. فصل اول این انیمه در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۸ تا تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۹ اکران گردید. فصل دوم و سوم آن نیز همانند فصل اول بسیار جذاب می باشد و توانسته است نظر همه را به خود جلب کند.

انیمه Goblin Slayer Movie: Goblin’s Crown

Goblin Slayer Movie: Goblin’s Crown (جن کش: تاج و تخت جن ها) انیمه ای تخیلی به کارگردانی تاکاهارو اوزاکی بر اساس رمانی با همین نام و نویسندگی کومو کاگیو در ۱ فوریه ۲۰۲۰ توسط استودیو White Fox اکران گردید. ماجرای این انیمه از این قرار است که ماجراجویانی از سراسر جهان به منظور پیوستن به انجمن بزرگ آماده خدمت هستند. راهبه ای جوان نیز که تلاش کرده است تیم خود را تشکیل دهد اما با بحران بزرگی رو به رو می شود و می تواند به کمک گابلین کشی نجات پیدا کند. به همین دلیل راهبه نیز تصمیم می گیرد به این گابلین کش در رسیدن به هدفش یعنی از بین بردن تمام گابلین ها کمک کند.

Haikyuu!!: To the Top

انیمه آبشار سرنوشت!!!: به سوی قله نیز یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین انیمه های سال 2020 است. فصل اول این انیمه زیبا و فلسفی در اکتبر سال ۲۰۱۶ به کارگردانی سوسومو میتسوناکا به عرصه تصویر کشیده است. آبشار سرنوشت نیز همچون دیگر انیمه ها ورزشی در مورد افرادی بازنده است که تلاش می کنند موفقیتی کسب کنند و در این میان با ماجراهای جالبی رو به رو می شوند. فصل چهارم این انیمه در دو بخش منتشر می شود. اولین بخش آن در تاریخ ۱۰ ژانویه 2020 پخش گردید و دیگری طبق برنامه ریزی ها باید در ۱۱ ژوئیه منتشر می گردید اما به دلیل شیوع  بیماری کرونا پخش آن به تعویق افتاده و تاریخ جدید آن هنوز مشخص نشده است.

انیمه Attack on Titan: The Final Season

انیمه ی زیبای حمله به تایتان بر اساس مجموعه مانگایی با همین نام ساخته شده است که فصل اول آن به کارگردانی تتسورو آراکی در تاریخ 6 آوریل 2013 پخش گردید و فصل دوم آن نیز به کارگردانی در سال 2017 به اکران درآمد و توانست توجه همگان را به جلب کند به طوری که طرفدارانش بی صبرانه منتظر فصل آخر آن هستند. ماجرای Attack on Titan از این قرار است که موجودات غول پیکری به نام تایتان تا مرز نابودی انسان ها پیش می روند و انسان نیز برای نجات جان بازماندگان دیوار بزرگی را احداث می کنند. اما تایتانی بزرگ موفق می شود این دیوار را خراب کند. با تخریب و کشته شدن مادر جوانی به نام ارن، او تصمیم می گیرد برای انتقام گرفتن از آن ها  به گروه مبارز ملحق شوند.

The Promised Neverland

امان از بیماری کرونا که همه را از کار و زندگی انداخته است. حتی اکران برخی از انیمه ها نیز به تعویق افتاده است که پخش انیمه The Promised Neverlan نیز از این ماجرا مستثنی نیست و طرفداران آن باید تا سال آینده منتظر اکرانش بمانند. این انیمه سریالی از روی کتاب کمیک به همین نام ساخته و به تصویر کشیده شده است و ماجرا در مورد شخصیت هایی به نام نورمن و اما است که از کودکی در پرورشگاهی با هم بزرگ شده اند. آنها متوجه می شوند که این پرورشگاه مکانی برای پرورش کودکان به منظور غذای شیاطین است.

انیمه To Your Eternity

خبر خوبی برای دوستداران انیمه های سریالی داریم به تازگی قرار است انیمه ای برگرفته از مانگایی تحت عنوان To Your Eternity به کارگردانی ماساهیکو موراتا در ماه اکتبر امسال توسط استودیوی Brain’s Base منتشر گردد. داستان آن درباره موجودی جاودانه و بی احساس و بودن هویتی به نام فوشیست که به زمین فرستاده شده است.  او می تواند به هر شکل و قالبی که در اطرافش است دربیاید. در این میان هنگامی که به شکل بچه ای تغییر ظاهر می دهد، زندگی و احساسات او را  بررسی می کند و سبب می شود مسیر زندگی اش عوض شود.

معرفی یخچال فریزرهای محبوب

 لوازم خانگی در منزل علاوه بر محبوبیت بخش عمده ای از نیاز های ما را فراهم می کنند. یخچال و فریزر یکی از همان لوازمی است که جز نیازهای اولیه هر خانه ای است و نمی توان آن را حذف کرد.یک یخچال فریزر خوب چه ایرانی چه خارجی باید یکسری ویژگی‌ها را داشته باشد تا به شما این اطمینان را بدهد که همیشه مواد عذایی سالم و تازه مصرف کنید. با توجه به قیمت بالایی که این محصول دارد و البته مثل سایر لوازم خانگی و ظروف نیست که بتوانید هرجند وقت یکبار آنرا عوض کنید پس در هنگام خرید حتماً توجه کنید که چه محصولی با چه ویژگی خریداری می‌کنید.

یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSN36VB304 – KSV36VB304

شاید برای شما هم بعد از فاکتور قیمت و فضا، مصرف انرژی یخچال در اولویت باشد. در مورد این محصول باید بگوییم بوش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا یک یخچال کم‌مصرف به دست شما برساند. برچسب انرژی A++ خیالتان را بابت قبض برق آخر ماه تا حد زیادی راحت می‌کند و سالانه ۱۱۲کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند.

ویژگی مهم دیگر برای انتخاب، بدون برفک بودن یخچال است. اینکه هر از گاهی مجبور باشید یخچال فریزرتان را از برق بکشید و ساعت‌ها منتظر بمانید تا یخ‌های تلنبار شده، آب شوند، جز دردسر چیز دیگری نیست و بوش باز هم حواسش به این مورد مهم بوده که شما را زیادی به زحمت نیندازد.

 علاوه‌براینها اگر به قد ۱۸۶سانتی‌متری و عرض ۱۲۰سانتی‌متری آن نگاه کنید، حتما متوجه می‌شوید چه فضای ایده‌آلی در اختیارتان است. البته حواستان باشد که عمق ۶۵سانتی‌متری آن همراستا با عرض کابینت‌‌هایتان باشد. ۷طبقه در یخچال و ۵ طبقه در درِ آن نیز جادار بودن آن را گوشزد می‌کند. برای فریزر هم ۲طبقه و ۵ کشو در نظر گرفته شده است.

اما با انتخاب این یخچال فریزر باید دور آبسردکن و یخساز روی درِ آن را خط بکشید. اگر هم کودکتان هوس کند به آن سری بزند، به شما هشدار نمی‌دهد. در عوض صدای این مدل یخچال فریزر دوقلوی بوش زیاد نیست و شما را اذیت نمی‌کند. در ضمن چندان نگران قطعی کوتاه‌مدت برق نباشید چون تا ۱۹ ساعت پس از قطع برق، فریزر شما برق را ذخیره می‌کند و در کنار همه اینها سیستم گردش هوای چندگانه به مواد غذایی‌تان اجازه نمی‌دهد که کل یخچال پر از بو شود.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما

حتما شما هم این شعار «هیمالیا، بر قله زیبایی‌ها» را به خاطر می‌آورید. اما باید بگوییم این برند علاوه‌بر زیبایی کیفیت قابل قبولی هم ارائه می‌دهد و در کنار همه اینها نمایندگی‌های این برند در سراسر کشور فعال هستند و این یک مزیت به حساب می‌آید. این یخچال فریزر نسبت به گزینه قبلی، هم بزرگ‌تر است و هم ارزان‌تر، تازه یخساز  و آبسردکن هم دم دستتان می‌گذارد.

باید بدانید که ارتفاع ۱۹۲، عرض ۱۳۰ و عمق ۷۰سانتی‌متری از آن یک وسیله بزرگ ساخته که باید قبل از انتخاب ابعاد آشپزخانه‌تان را مدنظر داشته باشید. در ضمن بدون برفک طراحی شده و برچسب مصرف انرژی آنA  است. این یعنی هر چند تا حدی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند ولی کم‌مصرف‌تر از این نمونه نیز در بازار وجود دارد که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

به‌هر حال همانطور که می‌دانید یخچال از آن دسته وسایل آشپزخانه است که مدام روشن است و مصرف برق کم به معنی صرفه‌جویی در قبض برق است.

۵ طبقه در یخچال، ۵ طبقه در درب آن و ۷کشو در فریزر فضای بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. حتی یک محفظه با کنترل دمای مناسب برای نگهداری میوه و سبزیجات در آن تعبیه شده است تا ماندگاری بیشتری به مواد غذایی‌تان بدهد.

یخچال و فریزر های ساید بای سایدیخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915

محصول بعدی که به شما معرفی می‌کنیم یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 است. این یخچال فریزر یکی از محصولات زیبا و کارآمد برند کره‌ای دوو به‌شمار می‌رود.

این محصول دارای سیستم Digital Cooling یا سامانه‌ی کنترل سرمایش الکترونیک است. این سیستم مجهز به سنسورهای کنترل دما است و پس از تشخیص دما در داخل و بیرون یخچال، آن را به این سامانه منتقل می‌کنند. این سامانه پس از تحلیل داده‌ها آن‌ها را به کمپرسور انتقال می‌دهد تا سرمایش مورد نیاز دستگاه را فراهم کند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سامانه‌ی هوشمند الکترونیک کنترل دما، میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی اشاره کرد. این سیستم به شما کمک می‌کند مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تر و به‌صورت تازه‌تر نگه‌داری کنید.

سامانه‌ی کنترل سرمایش الکترونیک و کمپرسور اینورتر دیجیتال نسبت به مدل‌های قدیمی برق کمتری مصرف می‌کند. به کمک این کمپرسور نوسان دمای داخلی یخچال تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تری می‌توان نگه‌داری کرد.

مصرف انرژی این محصول در رده‌ی A+ قرار دارد و محصولی مناسب برای کاهش هزینه‌های خانواده است.

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

محصولی که در این بخش با آن آشنا می‌شوید از نظر ما یک یخچال فریزر ایرانی خوب و از برند محبوب امرسان است. یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP یکی از محصولات مدرن و کارآمد این برند ایرانی به‌شمار می رود.

این محصول دارای ۴ طبقه در محفظه و ۴ طبقه در قسمت درب است. آب‌خوری، جا تخم‌مرغی و 2 کشوی نگه‌داری میوه و سبزی از دیگر اجزای این محصول هستند. همچنین در محفظه‌ی یخچال جای مخصوص لبنیات هم تعبیه شده است.

یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP دارای آبسردکن مجهز به قفل کودک است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل پنل اشاره کرد. کنترل پنل این یخچال فریزر به شما کمک می‌کند نحوه‌ی عملکرد دستگاه و تنظیمات را مشاهده کنید.

همچنین به کمک قفل کودک نمایشگر می‌توانید تنظیمات را به‌صورت دائم قفل نگه دارید. فریزر این محصول سیستم کارکرد مجزا دارد و مواد غذایی را به حالت انجماد سریع فریز می‌کند.

سیستم عیب‌یاب هوشمند، مصرف انرژی کم و عدم تولید برفک از دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP اشاره کرد.

یخچال فریزر دوقلو ال‌جی مدل LF25FL-LF25RL

اگر شما هم از طرفداران محصولات خانگی ال‌جی هستید حتما می‌دانید که محصولات این برند معمولا گران‌تر از سامسونگ و دوو است و البته تعداد کسانی که از این مدل یخچال فریزر رضایت داشته‌اند هم به نسبت برندهای تقریبا هم‌قیمت راضی‌تر بوده‌اند. برچسب مصرف انرژی ++A، این محصول را یک‌ قدم بالاتر از رقیبانش قرار داده و قیمت بالای آن را تا حدی توجیه می‌کند.

ارتفاع ۱۸۵ سانتی‌متری، عرض ۶۷۳ و عمق ۵۹۵ میلی‌متری آن هم به نسبت فضای خوبی به شما ارائه می‌دهد. در ضمن دو کشو در یخچال به همراه ۵ طبقه و ۵ طبقه دیگر در درب آن برای جا دادن انواع مواد غذایی تعبیه شده‌اند. درون فریزر هم ۶ کشو مواد فریزشده شما را نگه می‌دارند.

 باید بدانید که دوقلو بودن این محصول به شما کمک می‌کند به‌صورت جداگانه یا چسبیده از آن استفاده کنید. البته همان‌طور که گفتیم قیمت چندان پایینی ندارد

یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN

یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN ترکیبی از یک یخچال و فریزر است که می‌توانند در کنار هم و یا جدا از هم مورداستفاده قرار گیرند. داخل فریزر به صورت کشوهای بزرگ و کوچک طراحی شده است و روی در آن نیز طبقات کوچکی تعبیه شده تا بسته‌های غذایی کوچک‌تر در آن جایگذاری شوند. این مدل به عنوان بهترین یخچال های 2019 شناخته شده است.

در یخچال نیز علاوه بر طبقات و کشوهای مختلف یک محفظه Fresh Zone نیز تعبیه شده است تا مواد غذایی، سبزیجات و میوه‌ها را در دمای مناسب خنک کند. رده مصرف انرژی این دستگاه A+ بوده و مجهز به سنسور قفل کودک، اخطار باز ماندن درب و همچنین آبسرد کن است. بسیاری این محصول را بهترین یخچال ساید بای ساید آمریکایی می‌دانند.

  1. بهترین یخچال فریزر سیلور مدل SRF-105

این دستگاه از سری سیلور و از نوع فریزر پایین است. دارای گارانتی 18 ماهه سینور پویا و دارای قفل کودک و آبسردکن است. این محصول دارای طراحی بهینه و بسیار کم حجم است و برای خانواده های کم جمعیت به کار می رود. این مدل دارای فریزر 4 کشو است و باعث می شود نظم بیشتری در چیدمان آن انجام شود.

  1. ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261

این دستگاه 35 فوتی دارای گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس حامی است. قفل کودک ، آبسردکن و اخطار باز ماندن درب ، در این دستگاه موجود است. کمپرسور موجود در این دستگاه با موتور اینورتر خود می‌تواند جریان متناوب با فرکانس دلخواه را به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کند. وجود این اینورتر باعث کاهش مصرف برق و صرفه جویی در مصرف آن می‌گردد. این دستگاه دارای سیستم سرمایش هوشمند است و باعث می شود میوه ها همیشه در تازگی و طراوت بمانند.

یخچال فریزر دوقلو میدیا مدل HS-338FWE-HS-455LWEN

یخچال فریزر دوقلو مورد بررسی ما در بسیاری از زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارد ولی  کیفیت ساخت آن در حد معمولی و مصرف انرژی آن هم +A است که تا حدودی دلگرمتان می‌کند.

ارتفاع ۱۸۵۵، عرض۱۱۹۰ و عمق ۶۴۵میلی‌متری این یخچال فریزر کافی به‌نظر می‌رسد اما دور یخساز را خط بکشید. در عوض یک آبسردکن در اختیارتان قرار می‌‌دهد و برفک هم نمی‌زند.

شما حتی می‌توانید جای باز شدن درها را هم تغییر دهید و دستگیره در را در سمت راست یا چپ و بر اساس دکوراسیون آشپزخانه‌تان بگذارید. در کنار اینها ۲ محفظه کشویی و ۵ طبقه که قابل تنظیم هستند، برای مواد غذایی‌تان در نظر گرفته شده‌اند.

یخچال فریزر دوقلو زیرو وات مدلZ4

این هم یک محصول معمولی با قیمت معمولی. یخچال فریزر دوقلو زیرو وات مدل Z۴ با مصرف انرژی A شاید شما را برای خرید دچار سردرگمی کند اما در کنار صدای بسیار کم، آپشن‌هایی مثل قفل کودک، سیستم اخطار باز بودن درب و آبسردکن را به شما ارائه می‌دهد و با ارتفاع ۱۸۰، عرض۶۰ و عمق ۶۲سانتی‌متری هم زیادی عظیم‌الجثه به نظر نمی‌رسد.

۵طبقه، ۲ کشو و ۴طبقه در قسمت درب یخچال هم برای جا دادن موادغذایی‌تان کافی به نظر می‌رسد. برای فریزر هم ۶ کشو در نظر گرفته شده که نیاز یک خانواده پرجمعیت را رفع می‌کند اما در کنار همه اینها باید بدانید اگر به خرید آن اقدام می‌کنید با یک محصول، با کیفیت متوسط و طراحی بدون خلاقیت طرف هستید