معرفی برند لوازم خانگی اسنوا

تاریخچه برند لوازم خانگی اسنوا

برند لوازم خانگی اسنوا نام اختصاری “ارکان ساختار نوین ایرانیان” است که نام اصلی شرکت به حساب می آید. شعار همیشگی این شرکت در سال های اخیر “روی ما حساب کنید” بوده است.

این شرکت یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب است که در سال ۱۳۸۴ در کارخانه ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان کار خود را با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی شروع کرد.

برند اسنوا به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است که در سال های اخیر اقدام به تولید و عرضه لوازم خانگی پیشرفته با قابلیت های متعدد کرده است. بهره گیری از بروزترین متدهای تولید و فناوری های پیشرفته از جمله امتیازات برند لوازم خانگی اسنوا به شمار می رود.

بیش از ۲۵درصد از تولیدات برند لوازم خانگی اسنوا به برخی از کشورهای خاورمیانه صادر می شود. محصولات این شرکت با برندهای اسنوا، دوو، بست، تکنوگاز و Carino Carlo  عرضه می شود

این شرکت دارای انواع پرس‌های ضربه‌ای و هیدرولیک ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن، دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه‌های تراشکاری خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحه‌های رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در هنگام مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و از نظر حجم تولید می‌تواند روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار را ارائه دهد. محصولات این کارخانه در بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه می‌شوند. اسنوا توانسته‌است برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد.

نشان تجاری

در ۱۳۹۳، گروه انتخاب تصمیم گرفت نشان تجاری اسنوا را تغییر دهد و برای این معرفی و رونمایی از این تغییر نشان تجاری، جشنی برگزار کرد و از علامت، شعار و هویت تازه اسنوا رونمایی کرد. علامت تجاری و رنگ سازمانی اسنوا پیش از این قرمز بود اما از سال ۱۳۹۳ تا کنون آبی و سبز است. همچنین دو شخصیت تخیلی به همین رنگ‌های آبی و سبز این لوگو را همراهی می‌کنند. در طرح تغییر نشان تجاری اسنوا، حسن نمکدوست تهرانی و یونس شکرخواه و عبدالله گیویان همکاری کردند. اکثرا قطعات این کارخانه در ایران تولید می‌شود

بیش از دو دهه فعالیت صنعتی و تولیدی،گروه توسعه سرمایه گذاری “انتخاب” را دارای مزیت‌های رقابتی متعددی کرده است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مدیریت استراتژیک بنگاه ‌های بزرگ اقتصادی بخش خصوصی هم رتبه با شرکت های معتبر بین المللی

۲- سیستم‌های  مهندسی و تحقیق و توسعه

۳- تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف صنعتی

۴- نظام‌های رشد و تعالی و مدیریت مشارکتی

۵- سرمایه‌های بی‌بدیل انسانی

۶- ارتباطات موثر و گسترده اجتماعی

۷- نظام‌های مالی اقتصادی و برنامه‌ریزی نقدینگی منطبق با ویژگی‌های بخش خصوصی

۸- بازرگانی داخلی و بین المللی

۹- بازاریابی علمی

۱۰- شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش

۱۱- تولید صادرات محور

گروه توسعه سرمایه گذاری “انتخاب” با تاسیس و راه اندازی دفاتر و مراکز تحقیق و توسعه خود در نقاط مختلف دنیا نظیر: کره جنوبی، ایتالیا، روسیه، ترکیه، چین، امارات متحده عربی  و بهره گیری از مشاورین ارشد بین المللی همواره در تلاش است تا همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا، حرکت کند و با انتقال دانش جهانی به کشور، سیستم‌های تولید و مدیریت در ایران اسلامی را با پیشرفت چشم گیری روبرو سازد.

کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه صنعتی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون فعالیت از جمله جایزه کیفیت اروپا نشانگر استواری گروه در راه رسیدن به آرمان های متعالی و چشم انداز خود می باشد.

محصولات برند لوازم خانگی اسنوا

از جمله محصولات این شرکت می توان به تلوزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر و جاروبرقی اشاره کرد. دی سرویس به عنوان یکی از نمایندگان مجاز تعمیرات تخصصی ماشین های لباسشویی و ماشین ظرفشویی اسنوا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اسنوا دارای مدرک CE جهت صادرات محصولات به اروپاست و تمامی محصولات آن برای ورود به بازار ۶ مرحله کنترل کیفیت را پشت سر میگذارند که عبارتند از:

۱. کنترل تولید کنندگان خارج از مجموعه

در شرکت اسنوا طرح های کنترلی بر اساس استانداردهای بین المللی ANSI، BSI،ISO، ASTM برای نظارت و کنترل محصولات اجرا می شود که در جهت ارتقا کیفیت محصولات صورت می گیرد.

۲. کنترل کیفی ورودی قطعات

تمامی قطعاتی که در خارج از برند لوازم خانگی اسنوا تولید می شود، قبل از مصرف در مونتاژ ابتدا با توجه به پارامترهای کیفیتی مطابق جداول استاندارد MINI.TARY تست و کنترل می شوند و در صورت نداشتن عیب و نقص قطعات به کار گرفته می شوند.

۳. کنترل عمر مفید قطعات مصرفی

قطعات مصرفی در شرکت اسنوا قبل از مونتاز ابتدا از نظر پارامترهای کیفیتی LIFE TIME و طول عمر حیات قطعه مطابق با استاندادرهای بین المللی ANSI، BSI،ISO، ASTM بررسی و پس از دریافت تایید به قسمت های تولید ارسال می شوند.

 ۴. کنترل حین فرآیند قطعات تولیدی

در حین مونتاژ و رنگ و لعاب قطعات و محصولات، ابتدا قطعات با سیستم های کنترلی فوق پیشرفته Firewall به دقت بررسی می شوند. این کار به منظور کاهش عیوب و ایرادات در حین کار صورت می گیرد.

۵. کنترل عملکردی محصول

از دیگر عملیات کنترل در شرکت اسنوا در حین فرآیند تولید صورت می گیرد که با کنترل های کلیدی نظیر تست های عدم نشتی برق و گاز بر روی محصول در 5 ایستگاه مختلف به صورت صد در صد انجام می شود. زمانی که محصول در شرکت اسنوا تولید می شود، ابتدا به صورت رندم نمونه برداری شده و به آزمایشگاه اکرودیته فرستاده می شود تا تست های عملکرد محصول بر روی آن صورت بگیرد.

۶. کنترل نهایی فروش

پس از بسته بندی و ارسال محصولات به نمایندگی ها، ابتدا از نظر پارامترهای حمل و نقل، انبارش و حتی پارامترهای عدم آسیب پذیری با اجرای سیستمهای SQFE در انبارهای بررسی و کنترل می شوند

گواهینامه ها

  • گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل گواهی نامه های بین المللی:
    •  BS OHSAS 18001: 2007
    •  ISO 9001:2008
    •  ISO 14001: 2004
  • گواهینامه CE Marking در سال ۲۰۱۱ به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا
  • گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه
  • جزو ۱۰۰ برند ایران، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۳۹۲
  • دریافت نشان و تندیس جشنواره “برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان” در دوگروه بخچال فریزر و تلویزیون در سال ۱۳۹۲




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد